مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 10:302020-04-07اقتصادي

صرفه جویی 50 میلیون دلاری ارز با تولید 30 داروی جدید 


وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اعلام تولید 30 داروی جدید در کشور خبر داد که پیش از این از خارج وارد می شد و گفت: این اقدام کاهش حدود 50 میلیون دلار ارز برای واردات داروی کشور را کاهش می دهد.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری که با حضور در کارخانجات داروپخش از دستاوردهای تازه گروه دارویی تامین (تی پی کو) رونمایی کرد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید عبور کردیم و به سال جهش تولید در سال 99 رسیده ایم گفت: طبیعتاً با پایه گذاری هایی که در آن ایام صورت گرفت؛ به عنوان مثال در دوره ای که در وزارت صنعت بودم با ممنوعیت واردات تعداد 400 قلم کالا به کشور و اعمال برخی از سیاست ها و مقدمات، حمایت از کالای ایرانی بیش از 6 برابر شد.

وی افزود: در سال رونق تولید تلاش شد تا با اصلاح برخی از مقررات، به ویژه فضای کسب و کار در وزارت دارایی گام های مثبت پایه ای در آن بخش و هم سایر بخش های کشور برداشته شود.

در صدور مجوزها که روش بسیار سختی است، سامانه ای در وزارت دارایی راه اندازی شد برای عبور از مراحل مختلف اداری و ثبت نام برای شروع یک فعالیت اقتصادی و تجاری که این از کارهای زیرساختی خوبی بود که انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 50 میلیون دلاری ارز با تولید 30 داروی جدید 

صرفه جویی 50 میلیون دلاری ارز با تولید 30 داروی جدید